Kezdőlap (Termékpolitika)

 Marketing 

Tudod-e, hogy mi mi? MiMi az útmutató tudástár.
  » »
 
   

Termékpolitika

Marketing  Termékfejlesztés  Termékvonal

Termékpolitika
Termék és piaci kulcsinformációk
Ettől függetlenül az előállított termék vagy szolgáltatás kritikus - ha nem is kizárólagos - szerepet játszik a vállalati tevékenység sikerében. Megfelelő menedzseléséhez pedig elsősorban információ és az erőforrások helyes elosztása szükséges.


PRODUCT (termékpolitika) Product (prödákt) = termék
A vállalat kínálatának összeállítása, amely minőségben és választékban is képes a vevő igényeinek kielégítésére.

A kérdésre adott választ hívják termékpolitikai döntésnek a marketingben. Ahogy a kofáknak meg kell sejteniük, hogy mire van kereslet, úgy kell egy vállalkozónak vagy akár egy óriáscégnek ráéreznie, mit fognak keresni az emberek.

4P, azaz termékpolitika (product), árpolitika (price), értékesítés és elosztás (place), marketingkommunikáció (promotion). A négy alapelemet tovább lehet bővíteni (pl. people, process, physical evidence), azonban az alapfogalmak megértéséhez a 4P is elegendő.

Lásd még: Lásd még: Mit jelent Termék, Fogyasztó, Marketing, Marketing eszköz, Siker?

◄ Termékfejlesztés   Termékvonal ►
 
RSS Mobile