Kezdőlap (Erőforrás)

 Marketing 

Tudod-e, hogy mi mi? MiMi az útmutató tudástár.
  » »
 
   

Erőforrás

Marketing  Érkezési oldal  Érték

erőforrások piaca (pl. munkaerőpiac, tőkepiac)
gyártók piaca (vagy ipari piac)
kereskedők (viszonteladók) piaca
fogyasztók piaca (egyének és háztartások)
kormányzati és nem nyereségorientált piac (nonprofit szervezetek)
nemzetközi piac (külföldi vásárlók) ...


Az erőforrások magánszférából való kisajtolásának ez a módja azonban nem használható ki korlátlanul. Láttuk, hogy az inflációs adó két tényezőtől, az inflációs rátától és a reálpénzkereslet szintjétől függ.

"Volt egy jól működő termelésirányító rendszerünk, amihez ragaszkodtunk, ugyanakkor azzal is tisztában voltunk, hogy a cég életében az informatika egyre hangsúlyosabb erőforrássá válik" - fejtegeti problémáikat Tyukász József, az FCI Furokawa Kompozit Szigetelő Kft. vezetője.

Közösségi média marketing hiba 5: erőforrások hiánya
Miközben az igaz, hogy sok dolgot lehet automatizálni a Facebook kampányban, ez nem azt jelenti, hogy a Facebook jelenlét nem telik időbe és energiába.

Ráirányítja a figyelmet a kulcsproblémákra; lehetővé teszi az aktív, sőt, proaktív alkalmazkodást; megadja a belső erőforrások elosztásának a kereteit; eligazítja a munkatársakat, meghatározza, kinek mi a feladata.

A webcím, más néven URL (mely a Uniform Resource Locator [egységes ~-azonosító] rövidítése), az interneten megtalálható bizonyos ~ok (például szövegek, képek) szabványosított címe.

Egy vállalat marketingmixét meghatározza a rendelkezésre álló ~ok mértéke. Amikor egy vállalat kapcsolatba lép más vállalatokkal, akkor ezek számát megszabja a kicserélni kívánt információ mennyisége.

Helyes hozzáállás, ha első lépésként figyelembe vesszük a szűk emberi ~t, és azután határozzuk meg a célt és az eszközöket. Ugye nem értetted félre, nem azt mondom, hogy nem kell célokat kitűzni, és azokhoz ~okat rendelni? Dehogynem! ...

Az olvasók toborzása és megtartása mellett az ~ (leginkább tőke) hiánya okozza az iparág szereplői számára a legtöbb gondot. Az előbbi részben a márkaismertség növelésével, az utóbbi leginkább az online felületek értékesítésével, hirdetők toborzásával teremthető meg.

Az eladandó termék jellege, a vállalati ~ok és a fogyasztói elvárások nagy mértékben meghatározzák, milyen irányba kell megkezdenünk az értékesítési lánc kiépítését. Ezután azonban dönteni kell, kívánunk-e közvetítő partnereket bevonni az értékesít...

A csatornában jelentkező kereslet megértése kulcsfontosságú az online marketingbe fektetett ~ok meghatározásánál.

- mely termékek és mely piacok (marketing)
- milyen készségek
- munka~ és jellemzői (személyi állomány)
- finanszírozás
- egyéb szervezeti stratégiák, mint szociális felelősség, szervezeti image,
- részvénypiaci image, alkalmazotti image, stb.

A B2B marketingesek e-mail marketing tevékenysége, ~aik szűkössége miatt, általában havi egy hírlevél elkészítésére korlátozódik. Viszont ezért a stratégiai keretek közé foglalt, rendszeresen küldött célzott tartalom szintén egy növekedési lehetőség lehet az Ön számára is.

méret/választék gazdaságosság
tőkeszükséglet
termék-megkülönböztetés (fogyasztói márkahűség)
áttérési költség
forgalmazási vagy ~okhoz való hozzájutás nehézségei
szellemi tulajdonjogok
külkereskedelmi korlátok
engedélyek ...

Amikor a helyzetelemzéssel felméretem és megismertem a környezetet, amelyben a tevékenységemet végzem, meghatároztam a terméket, szolgáltatást, melyet kínálok, ismerem a saját vállalkozásom korlátait, lehetőségeit, mozgásterét, a rendelkezésre álló, illetve mozgósítható ~okat, ...

Az adatbázisban tárolt és értékelt adatok alapján a döntéshozók megfelelő információkkal rendelkeznek a piac növekvő és csökkenő szegmenseiről, ami a tervezés és a kialakítandó marketing stratégia alapját jelentik. Az adatbázis marketing jelenti a kulcsot a rendelkezésre álló marketing ~ok ...

Lásd még: Lásd még: Mit jelent Marketing, Érték, Siker, Termék, Szolgáltatás?

◄ Érkezési oldal   Érték ►
 
RSS Mobile