Kezdőlap (Arculat)

 Marketing 

Tudod-e, hogy mi mi? MiMi az útmutató tudástár.
  » »
 
   

Arculat

Marketing  Árazás  Árpolitika

Az arculat tulajdonképpen nem más, mint a cég különböző megjelenési formáinak összessége. Legegyszerűbben úgy képzelhető el, mint egy kirakós játék.


A cég arculati elemei: osztályozás
Objektív: mi a vállalat múltja/ története, profilja, mekkora a vállalat, milyen a tőkeereje, hány alkalmazottja van satöbbi ...

Logó, arculat
Logó, logótervezés és névjegy
A logó, vagy ahogyan a rendszerváltás előtt hívták a piacszervezési szakemberek, embléma a legerősebb vizuális elem, amely azonosítja a céget vagy a márkát. A fogyasztóknak a logót is tanulni kell, így nem ajánlatos évente változtatni.

arculatváltás (re-branding)
Egy meglévő termékhez, termékvonalhoz, szolgáltatáshoz, vagy céghez kötődő márka megújítása, átalakítása.

Arculat és imázs:
Az arculat az a kép, melyet termékünkről, szolgáltatásunkról sugallni szeretnénk, az imázs pedig, amely a fogyasztóban él.

Meglepő módon a cégek a leggyakrabban az egységes arculat kialakítását és alkalmazását említették, amely a kutatók szerint egyértelműen mutatja, hogy a kis cégek nincsenek teljesen tisztában a marketing forgalmával.

Az új arculat frenetikus, de a látogatók száma szinte nullára csökkent." Ez a sóhaj a keresőoptimalizálásban jártas designer számára mindig meglepő - ha ugyanis a megbízók az átalakítás előtt kicsit a keresők működésével is foglalkoznának, akkor meg tudnák tartani forgalmuk jelentős részét.

Egy valamit magára adó cégnek legyen Önálló arculata. Ugyanakkor feleljen meg a keresőmarketing szabályainak. A véleményünk tehát: egy honlap esetében a design fontos, de nem a legfontosabb szempont. Holnapunk legyen igényes, de feleljen meg a keresőmarketing szempontjainak.

Lásd még: Lásd még: Mit jelent Marketing, Termék, Reklám, Siker, PR?

◄ Árazás   Árpolitika ►
 
RSS Mobile