Kezdőlap (Arculat)

 Marketing 

Kezdőlap  
 
 
Kezdőlap » Marketing » Arculat


 

Arculat

Marketing  Árazás  Árpolitika
2014.04.25

Az arculat tulajdonképpen nem más, mint a cég különböző megjelenési formáinak összessége. Legegyszerűbben úgy képzelhető el, mint egy kirakós játék.


A cég arculati elemei: osztályozás
Objektív: mi a vállalat múltja/ története, profilja, mekkora a vállalat, milyen a tőkeereje, hány alkalmazottja van satöbbi
Formailag: mi a cég neve, emblémája, színvilága (pl.

Logó, arculat
Logó, logótervezés és névjegy
A logó, vagy ahogyan a rendszerváltás előtt hívták a piacszervezési szakemberek, embléma a legerősebb vizuális elem, amely azonosítja a céget vagy a márkát.

arculatváltás (re-branding)
Egy meglévő termékhez, termékvonalhoz, szolgáltatáshoz, vagy céghez kötődő márka megújítása, átalakítása.

Arculat és imázs:
Az arculat az a kép, melyet termékünkről, szolgáltatásunkról sugallni szeretnénk, az imázs pedig, amely a fogyasztóban él.

Egyedi arculat ( Corporate Identity ):
Mielőtt egy vállalkozás a piacra lép ezt meg kell tervezni, mert e-nélkül nem érdemes semmilyen kommunikációba kezdeni.

Meglepő módon a cégek a leggyakrabban az egységes arculat kialakítását és alkalmazását említették, amely a kutatók szerint egyértelműen mutatja, hogy a kis cégek nincsenek teljesen tisztában a marketing forgalmával.

Az új arculat frenetikus, de a látogatók száma szinte nullára csökkent.

Egy valamit magára adó cégnek legyen Önálló arculata. Ugyanakkor feleljen meg a keresőmarketing szabályainak. A véleményünk tehát: egy honlap esetében a design fontos, de nem a legfontosabb szempont.

Lásd még: Lásd még: Marketing, Termék, Reklám, Siker, PR

Marketing  Árazás  Árpolitika
2014.04.25

 
RSS Mobile