Kezdőlap (Fehérje)

 Fogyókúra 

Kezdőlap  
 
 
Kezdőlap » Fogyókúra » Fehérje


 

Fehérje

Fogyókúra  Fehér kenyér  Fehérje bevitel

Fehérje diéta - protein diéta
A fehérje diéta nem azt jelenti, hogy kizárólag fehérjét lehet enni, inkább a természetes táplálékhoz való visszatérést. A mesterséges péksütemények, a cukor és a szénhidrát mellőzését jelenti.


Fehérje-diéta - Leírás
Leírás Mások hogy állnak
Diéta, amitől megváltozol (Fehérje-diéta) ...

Fehérje diéta
A fehérje diéta összességében nem más, mint 2 hetes éhezés, de legalább fehérjét sem igazán fogyasztunk közben.

A fehérje diéta hívei azt tartják, hogy ez az a típusú zsírégető fogyókúra, ami mellett nem kell magad halálra éhezned ahhoz, hogy megszabadulj a fölös kilóktól, és úgy tűnik, igazuk van.

A fehérjediéta és a fehérjeenergia lényege
Felhasználó értékelés
Nagyon rosszNagyon jó ...

fehérje
(albumin), szerves vegyület a proteintestek közül; az állat- és növényországban igen elterjedt; legtisztább állapotban a tojásfehérjében találjuk meg; szárítva sárgás, átlátszó, fehér porrá törhető, szagtalan és iztelen tömeg, vizben oldódik, ...

Fehérje-energia alultápláltság
alultápláltság, csecsemő, fehérjehiány ...

A fehérje, vagy más néven proteinkúra lényege, hogy egy hétig sovány húsokat, sovány túrót, joghurtot és sovány sajtokat kell fogyasztani, ezeket jól kiegészítve tojással és zöldségféleségekkel.

Fehérje diéta - Legjobb anyagcsere gyorsítás
Mielőtt valaki belekezdene a lenti anyagcsere diéta, vagy más néven fehérje diéta alkalmazásába, érdemes megismernie az anyagcsere működését, a szénhidrátégető és zsírégető üzemmód közötti különbséget, ...

Fehérjeszelet >>
Azok számára, akik ropogós falatokat és magokat szeretnek csemegézni, itt ez a hihetetlenül jó, szójából készült termék.

A fehérjeraktározás felső határa
Minden sejt raktározási képességének van egy felső határa. Ha ezt a szintet eléri az aminosav mennyiség, a fennmaradó mennyiség vagy energiaként felhasználásra kerül, vagy zsírként raktározódik.

Anyagcsere (fehérje) diéta
A diétát azért is nevezik egyben fehérje diétának is, hiszen a lényege is ez; az elfogyasztott élelmiszereknek minél több fehérjét kell tartalmazniuk.

A GPR120 jelű fehérje a bélrendszer, a máj és a zsírszövetek sejtjeinek felszínén található, és arra szolgál, hogy a sejtek felismerhessék az ételekkel bevitt telítetlen zsírsavakat, majd reagálhassanak rájuk.

Tojás sárgája és fehérje szétválasztása pofon egyszerűen!, 10.0 out of 10 based on 1 rating
Címke: nemzetközi diéta
Kategória: Diéta tippek ...

TOP 10: A legjobb fehérjeforrások
Királyi esküvő, avagy az én esküvőm a kastélyban
Kisebb mellet csináltattak a sztárok ...

Az emberi szervezet fehérjetartalma 15 % körül van, mely szint aminosavak hiányában lecsökken, számos betegség, valamint gyengeség előidézője lehet.

Fehérje: csirke vagy pulykamell, tojásfehérje, túró, alacsony zsírtartalmú tejtermék
Miért? A fehérje megemésztéshez több energiára van szükség, tehát többet fogyhatsz, ha ilyen ételeket eszel. Ráadásul sokáig jóllakottnak érzed magad tőle.

Fehérje-napon milyen levest kell inni ebéd után? Kizárólag húsleves lehet?
Igen, húslevest vagy erőlevest. Bár a vegetáriánusok zöldségerőlevest isznak. Olyan is van, aki nem iszik levest, a diéta úgy is működik.

FEHÉRJE A sejt építő eleme. A fehérje nagyrészt azon élelmiszerekben fordul elő, melyek közvetlen kapcsolatban állnak az élőlényekkel. Minden ami megy repül vagy úszik.
HÚS, SZÁRNYAS, HAL, SAJT-és TEJTEMÉKEK, TOJÁS, SZÓJA ...

Fehérjediéták:
A Banting-diéta: Ez 500-600 g állati fehérje, 60-80 g kenyér és némi zsiradék naponta. A sok állati fehérje fogyasztása egészségtelen.

A fehérjebevitel csökkentése
A fehérjeszegény étrendet a veseelégtelenség kezelésére régóta alkalmazták, de eleinte csak azért, hogy a nitrogéntartalmú salakanyagok, 'a toxinok' képződési ütemét fékezzék.

A fehérje sose maradjon ki
Hogy mennyi fehérjére van szüksége a szervezetének? Egyszerű: mindennap annyi gramm fehérjét fogyasszon, ahány kiló. Az se mindegy, honnan származik a fehérje, Harper a halat és a tojást ajánlja.

A fehérje bevitelről se feledkezzünk meg: igyunk legalább 1 liter 1,5%-os tejet, lehetőleg ne tartósat. Emellett a folyadékbevitel másik fontos elemét a levesek alkotják.

A fehérje forrása
A fehérje áldásos hatásáról már rengeteget olvashattunk. Stabilizálja a vércukor-szintedet, hosszantartó telítettség érzetet biztosít, és a fogyókúra elengedhetetlen része.

A fehérjedús étrendet kitűnően lehet kombinálni a rostbevitel növelésével! Például húsokból álló főétkezések esetén zöldségköretekkel.

A fehérje zsírt éget
Ha sovány szárnyast vagy halat eszel, akkor szervezetednek energiát kell felhasználnia, hogy ezek a táplálékfehérjék a test saját fehérjéivé alakuljanak át. Ezt az energiát pedig szervezeted a zsírraktárakból meríti.

nap: Fehérjenap
Tejet, sajtot csak ezen a napon szabad enni.
Ebéd: 3 szelet (20 dkg) főtt, vagy sült hús, hozzá egy szelet kenyér. Hús helyett fogyasztható 3 tojás, sütve vagy főzve, vagy a hússal megegyező mennyiségű sajt.

A magas fehérjetartalmú diéták hatásai

A szervezet csak akkor kezdi el bontani a zsírt, amikor a glükogénraktárak már kiürültek. Mivel ez lassan történik, úgy tűnhet, hogy a diéta már nem is működik.

nap: Fehérjenap
EBÉD:
Főtt vagy sült hús, hal, tojás, sajt, valamint joghurt, kefir, túró (20 dkg összesen).Ehhez bármilyen nyers salátát fogyaszthatunk, korlátlan mennyiségben.

1. nap: fehérje nap
Reggeli: csak gyümölcs, 2 alma vagy körte, barack, narancs, kivi, vagy apró gyümölcsökből egy maréknyi.

Fehérjenap:
Idetartoznak a húsfélék, a tej és tejtermékek, a tojás és a szója. A bő zsírban való sütést, a szalonnát, a fűszeres kolbászt és a panírozást jobb, ha elfelejti a fogyni vágyó. Viszont bátran ehet baromfihúst, tengeri halat, sovány sajtot.

Fehérje: a legsoványabb források, bőr nélküli csirke, hal, sovány vörös hús, pulyka, szójatermékek, alacsony zsírtartalmú tejtermékek, tojásfehérje.
Zsírok esetében javasolt: olívaolaj, avokádó, kukoricaolaj, mandula, mogyoró, tengeri halak olaja.

fehérje szükséglet (15 energia %) : 2030*0,15 = 304,5 kcal
fehérje szükséglet grammokban kifejezve: 304,5 / 4 = 76 g
zsír szükséglet ( 30 energia % ) : 2030*0,3 = 609 kcal
zsír szükséglet grammokban kifejezve : 609 / 9 = 67 g ...

Lásd még: Lásd még: Diéta, Fogyókúra, Szénhidrát, Fogyás, Étrend

Fogyókúra  Fehér kenyér  Fehérje bevitel

 
RSS Mobile