Kezdőlap (Szálkásítás)

 Fitnesz 

  » »
 
   

Szálkásítás

Fitnesz  Szabályosság  Szauna

Szálkásítás
Táplálkozás / Speciális étrendek / Szálkásítás
Az anyatermészettel vívsz ádáz harcot, amikor szálkásításkor a sovány izomzat növelésével párhuzamosan a felesleges zsírpárnákat is csökkenteni akarod. Megfelelő étkezéssel támogathatod és sikeresebbé teheted a zsírégető edzéseket.


Egyrészt, a tömegnövelés időszakát követő szálkásítás során, melynek célja, hogy a felépített izmok tónusosak legyenek és kirajzolódjanak. Hangsúlyt kell helyezni arra is, hogy a zsírégetés mellett a megszerzett izomtömegből ne veszítsünk.

Szálkásítás
Szálkásító edzésterv (súlyzós edzés+HIIT)
Erő növelése ...

A szálkásításról általában
Lassan kezdődik az őszi idény, és remélem, lesznek olyan versenyzők is, akik első szezonjukra készülnek.
Nekik szeretnék néhány tanácsot adni, de ezek a tanácsok egy súlyfeleslegétől szabadulni akaró, lelkes amatőrnek is hasznosak.

Szálkásítás lényege, elmélete
A szálkásítás célja az izmok tonizálása, az izmok formálása. A szálkásító gyakorlatok végzésén kívül azonban fontos, hogy a testzsírszázalék csökkentése is szerepeljen a szálkásító edzésprogramodban.

Szálkásítás
Következett a szálkásítás ideje, amikor is a Scitec Team versenyzői a következő táplálékkiegészítők közül állították össze kedvenc kombinációjukat: ...

A szálkásítás, vagyis az izmok tónusosabbá tétele legfeljebb kis súlyok használatával, ám annál nagyobb ismétlésszámmal érhető el. Az erő növelése erősítő gyakorlatokkal érhető el, melyek lehetnek saját testsúllyal végzett gyakorlatok vagy súlyokkal véghezvitt mozgások.

A szabadidő sportolók táplálkozására nézve általános szabályokat, javaslatokat nehéz megfogalmazni, hiszen az egyéni célok (fogyás, hízás, izmosodás, szálkásítás stb.) más és más eszközökkel érhetőek el.

Most a tömegnöveléssel és az alapozással ismerkedhetünk meg, az ehhez kapcsolódó étkezési és táplálék kiegészítő javaslatokkal, de a későbbiek folyamán hatásos módszert olvashatnak a szálkásításról is.

Zsírégetésre, tömegnövelésre, szálkásításra, egészséges életmódhoz. keres táplálékkiegészítőt, vagy úgy érzi, hogy nem vagy csak nagyon lassan fejlődik már az edzések során - próbálja ki termékeinket és meggyőződhet róla, hogy nem a levegőbe beszélünk.

Aki komolyan foglalkozik a testépítéssel, az előbb-utóbb el jut arra a szintre, hogy elgondolkodjon a szálkásításon. A szálkásítás körül nagyon sok tévhit kering. Nézzük, milyen is pontosan ez a folyamat.

Az aerobik zenére végzett lépések és ugrások/szökkenések koreografált kombinációja. Negyven percen át végzett folyamatos aerob - azaz tüdőkapacitást növelő - mozgásfajta. Célja a zsírégetés, szálkásítás, valamint az állóképesség javítása.

A testépítők két ciklusban edzenek: ez a tömegnövelés és a szálkásítás, szakszerűbben diétás ciklus.
A tömegnövelés során igen nagy mennyiségben visznek be szénhidrátokat és nagy mennyiségű de a diétához képest kevés fehérjét.

Lásd még: Lásd még: Testépítés, Testépítő, Súlyzó, Tömegnövelés, Aerob

◄ Szabályosság   Szauna ►
 
RSS Mobile