Kezdőlap (Szálkásítás)

 Fitnesz 

Kezdőlap  
 
 
Kezdőlap » Fitnesz » Szálkásítás


 

Szálkásítás

Fitnesz  Szabályosság  Szauna

Szálkásítás
Táplálkozás / Speciális étrendek / Szálkásítás
Az anyatermészettel vívsz ádáz harcot, amikor szálkásításkor a sovány izomzat növelésével párhuzamosan a felesleges zsírpárnákat is csökkenteni akarod.


Egyrészt, a tömegnövelés időszakát követő szálkásítás során, melynek célja, hogy a felépített izmok tónusosak legyenek és kirajzolódjanak. Hangsúlyt kell helyezni arra is, hogy a zsírégetés mellett a megszerzett izomtömegből ne veszítsünk.

Szálkásítás
Szálkásító edzésterv (súlyzós edzés+HIIT)
Erő növelése ...

A szálkásításról általában
Lassan kezdődik az őszi idény, és remélem, lesznek olyan versenyzők is, akik első szezonjukra készülnek.

Szálkásítás lényege, elmélete
A szálkásítás célja az izmok tonizálása, az izmok formálása. A szálkásító gyakorlatok végzésén kívül azonban fontos, hogy a testzsírszázalék csökkentése is szerepeljen a szálkásító edzésprogramodban.

Szálkásítás
Következett a szálkásítás ideje, amikor is a Scitec Team versenyzői a következő táplálékkiegészítők közül állították össze kedvenc kombinációjukat: ...

A szálkásítás, vagyis az izmok tónusosabbá tétele legfeljebb kis súlyok használatával, ám annál nagyobb ismétlésszámmal érhető el.

Szálkásításhoz főleg a fehérjét részesítsük előnyben, de szénhidrát is kell az erőnk megtartásához. Amint látjátok a fehérje, a szénhidrát és a még nem említett vitaminok az alap étrendek testépítéshez.

A szabadidő sportolók táplálkozására nézve általános szabályokat, javaslatokat nehéz megfogalmazni, hiszen az egyéni célok (fogyás, hízás, izmosodás, szálkásítás stb.) más és más eszközökkel érhetőek el.

Most a tömegnöveléssel és az alapozással ismerkedhetünk meg, az ehhez kapcsolódó étkezési és táplálék kiegészítő javaslatokkal, de a későbbiek folyamán hatásos módszert olvashatnak a szálkásításról is.

Zsírégetésre, tömegnövelésre, szálkásításra, egészséges életmódhoz. keres táplálékkiegészítőt, vagy úgy érzi, hogy nem vagy csak nagyon lassan fejlődik már az edzések során - próbálja ki termékeinket és meggyőződhet róla, ...

Aki komolyan foglalkozik a testépítéssel, az előbb-utóbb el jut arra a szintre, hogy elgondolkodjon a szálkásításon. A szálkásítás körül nagyon sok tévhit kering. Nézzük, milyen is pontosan ez a folyamat.

Negyven percen át végzett folyamatos aerob - azaz tüdőkapacitást növelő - mozgásfajta. Célja a zsírégetés, szálkásítás, valamint az állóképesség javítása. Fogyni vágyó, megfelelően edzett, egészséges embereknek ajánlott.

A testépítők két ciklusban edzenek: ez a tömegnövelés és a szálkásítás, szakszerűbben diétás ciklus.
A tömegnövelés során igen nagy mennyiségben visznek be szénhidrátokat és nagy mennyiségű de a diétához képest kevés fehérjét.

Lásd még: Lásd még: Testépítés, Testépítő, Súlyzó, Tömegnövelés, Aerob

Fitnesz  Szabályosság  Szauna

 
RSS Mobile